📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789721723Oxunma
📖 Imkansiz awk

Müəllif: DJ_Telman
🕒 18.10.2011 / 13:42
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -2
İMKANSIZ AŞK
Liseye yeni baslamıştım hiç kimseyi tanımıyodum sınıfta bi cocuk vardı haylaz ama yakısıklı iyi birisiydı ilk önceleri beni güldürmek için elinden geleni yapardı.ben ona yavas yvas asık olmustum.ama bende farkında değildim sonra bu asık olduğumu ona sölemedim.alay eder diye düşündüm.sonra benim en yakın arkdasımla cıkmaya basladı sevinmiştim onun adına cünkü onu seviyodu.ama arkadasım onu sevmiyodu aldatıyodu bunu ona sölüyemedim çünkü onu bu duysa intihar ediçekti.onu deliler gibi seviyodu yapamadım o kendine zara vermesiin diye sölemedim.aradan 3 ay gecti ayrıldılar ve kız bundan nefret ediyodu ama o hala deliler gibi onu seviyodu. artık dayanamıyum onu sevdiğimi sölücektim.ona sevdigi kızın neler yaptığını anlattım ondan nefret etmişiti ama halada seviyodu. biraz ardan zaman gecti ben ona seni s eviyorum dedim.ama o bana zaman ver dedi ben tama dedim.ama hala o kızı seviyodu.olmadı beni sevemedi ama ben onu deliler gibi seviyodum ve biz cok iyi dosttuk.bu dostlugumuzunda bozulmasını istemiyodum.dostlugumuz bozulmamıştı ama ben onun gözlerine baktıkca sanki her ğün bir daha ölüyodum.sonra bir ğün telefondaa konusuyoduk,bana ben seni okulun ilk basında seviyodum ama sonra bana arkadasın seni seviyorum deyince onla cıktım.dedi ben beynimden vurulmusa dönmüştüm çünkü bend eonu o zamn seviyodum.bana dediki sen banan arkadasının aldattığını söleseydin.ben ondan ayrılır ve ben bu hallere düşmezdim dedi.ben yıkılmıştım.ve bab biz şimdi senle cıkıyo olcaktık dedi.cok kötüydüm.keske söleseydim dedim şimdi sevdiğim kişiyle mutlu olcaktım ama olmadı.ve şimdi aynı sınıftayız. cok iyi dostuz ama hala o kızı deliler gibi seviyo ben ise dayanamıyorum beli etmemeye calışıyorum ama olmuyo.şimdi size bi öneri sevdiğiniz kişiye zamannında sevdiğinizi söleyin.eger zaman beklerseniz yada onun sevdiğini sölemesini cok ğec olur ve bulusamazsınız.şimdi bende caı cekiyorum oda çünkü her ğün ğözümün önünde ve acı cekiyo.sakın grur yapmayın yoksa siz kaybedersiniz.
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0Keçidlər