canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789725894Oxunma
📖 Gec qalmis mehebbet.
MADMEN
Müəllif: MADMEN
🕒 30.11.2011 / 04:01
3666Oxunma
-15Reytinq
Heyatdan goturdulerim ve yasananlari,dusuncelerimi yaziram,Size heyatin aci ve gozel terefinide deyecem,biz heyatimiz boyu neyese can atiriq sevgi,ehtiras,istek,aile,usaq,pul ve basqa,Bir cox qadinlar sevgiye ozlerini qurban verir,bir cox kisilerde sevgi yolunda ozlerini Mehf edir,butun qadaqalara,soz sohbete,axmaq ve lazimsiz insanlara qarsi gelirler,dusuncelere,isteklere,sevdiklerimize ve heyatin ozuyle! Heyatla mubarize baslayir,
SEVMEK-bu sozu o qeder ucuzlasdiriblarki sozu deyende ureyim bulanir,amma neynemek olar heqiqet bezen aci ve gozel olur,
Biz onsuzda sevirik deyirik,guya axtardiqimiz insan budur,hemin insana baqlaniriq oyresirik,bezende sevmesekde ozumuzde bilmeden hansisa insanin ebedi SESSIZLIYI oluruq,hemin insanin adi gelende ureyimize sanki ox sancilir,gozlerimiz hesret cekir,parildayir,qulaqimiz sanki bu soze o qeder oyresibki o, da tenhaliq cekir,Sevgi hesretin cekmek cox cetindir,Qadin cox sey istemir,sadeceonu basa dusen,diqqetli,nevazisliqadina herbir cetinlikde,xos ve pis anlarinda yanimizda olan bir insan Axtaririq.En gozel hissi ona verek,SEVGINI verek Bu hissi cox vaxt herkes anlamir,belkede dusunmur,amma dusunmeyin ozu bir gozellikdir,bir cox qadinlar ruhen ve qelben sevirler,evlenirler,amma bezende bu evlilikden cox vaxt soyuqluq,isteksiz bir elaqe.arzularin puca cixmasi,dusuncelerinin sonu!axi niye? niye bele oldu?
Axi sevmisdik deyirler,sevilmisdik,bezende bilinmeyen bir hiss! niye? suallar bizi bezen cavabsiz bir xeyallara aparir,dusunrsenki kas yeniden zamani geri cekib yeniden baslayaq,kas omurden oten saniyeleri geri alaq,Kas…. Yene zaman oz axariyla gedir,aile qurduqdan sonra ise sadece ne istediyimizin ve bize ne lazim olduqunu sanki anlayiriq,belkede niye bele tez evlilik,yada axi niye bu insan?bezen ozumuzu,bezen yaxinlarimizi,bezende herseyi bu YAZIQ QISMET -in ustune yixiriq,Amma heyat bundan sonra baslayir, heyatla mubarize baslayir,ozunu derk etmeye baslayirsan,sevgi sanki soyuyur,men sanki dedim cunki bezen
[1] 2 3 >>
Şərhlər 4
_____SU_____
_____SU_____ OFF
17.03.2012 / 22:45
sukut bey heyat kimdiki bizi bagiwlasin,bagiwlamaga qadir olan tek ALLAHDIR
Gunsuz@ay
Gunsuz@ay OFF
04.12.2011 / 15:32
cox maraqli meqaledi,duwunmediklerimizide duwundurdu..tewekkurler.
!!Sukut!!
!!Sukut!! OFF
30.11.2011 / 11:35
bagiwla bizi..Sen boyuksen,sen sebrlisen,bagiwla bagiwla bizi gunahi olmayan Gunahsiz Heyat.Eslinde ne etmeliydinki beyem kiminse arzuladigi ovlad toyunda gelinimi almaliydin beyimi yox etmeliyin,axi ne ede bilerdin?!baqiwla,baqiwla bizi Gunahi olmayan Gunahkar bildiyimiz Heyat..
Meqale superdir..Men acizem.........twkler sene DOSTUM!
Bütün şərhlərə bax 4
Keçidlər