canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789727566Oxunma
📖 Tövbe edildikce Allahın lütfü bereketi bolluğu re
Cavid-MC
Müəllif: Cavid-MC
🕒 29.01.2013 / 14:31
1509Oxunma
14Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 14
Ele loxma var ki insanı qırx il ibadetden keser. Ele söz var ki adamın üreyini daş eder. Ele baxışlar var ki insanın heyatını mehv eder perişan eder. Bunu bilmeliyik ki Allah ile qulu arasında eslinde perde yoxdur. Lakin eynile güneş işığının dünyamıza ve bedenimize gelmesi kimi bir veziyyet vardır. Bizimle güneş arasında dünyanın etrafında olan perdeler güneş işığının hamısıyla bize çatmasına mane olar. Atmosferin güneş işığını müeyyen ölçüde qarşısını alma xüsusiyyeti olmasa ya da, bedenimiz uzun müddet doğrudan güneşe meruz qalsa zerer görerik. Lakin Allah ile qulu arasındakı veziyyet burada ferqlilik gösterer. Allah ile qul arasında perdelerin maneelerin olması insan üçün yaxşılıq deyil, böyük bir eskiklik olaraq ortaya çıxar. Allah Tealanın quluna yönelmesi daha letif, daha qatı ve daha nuranidir. Amma qulun eqoist hereketleri, şeytanın aldatmaları, esrin çirkin işleri Allahın rehmetine mane olan perde olar. Nece ki çetir yağışa mane olsa bizim çirkin işlerimiz iyirmi dörd saat heç kesilmeyen ilahi rehmeti rebbani bolluğu perdeler bize çatmasını mane olar. Halbuki Allahın bolluğu daimidir, nuranidir eskiksizdir. Amma onu biz kesirik...Harama baxışların, qeybetçi, çirkin, zererli, perişan, bomboş söhbetlerin danışıqların menfeet elde etmek üçün edilen yaltaqlıqların ve heç bir şeyden memnun olmayan, heç cür dinclik tapmayan şikayetlerin her birisi araya girer. İnsanın günahları Allahın heç bitmeyen bolluğuna mane olar, Allahdan uzaqlaşmamıza getirib çıxarar.Halbuki Allah Teala bize bizim şah damarımızdan daha yaxındır. Çox teessüf ki biz qefletimizle Allahdan uzaqlaşmış oluruq. Allah yolundakı yolçuya bu perdeleri qaldırmaq lazım gelir. Nece seher olunca perdeleri açır işıq ve temiz hava girsin deye pencereleri aralayırıqsa mömin de ilahi bolluğu çeke bilmek üçün bu perdeleri qaldırmaq mecburiyyetindedir. Perdeleri qaldıran en nurani hal, edilen çirkin işlere peşmanlıq etmek, pisliklerden utanmaqdır. Heya imandandır, heya edildikce perdeler qalxar. Tövbe
[1] 2 3 >>
Şərhlər 5
REB
REB OFF
16.02.2013 / 16:08
ALLAH BUTUN BENDELERININ KOMEYI OLSUN AMIN.YAZDIGINIZA GORE ALLAH RAZI OLSUN INSANLAR OXUYUB MARIFLENIR.GELIN BELE YAZILAR YAZAQ DAHA TANISLIQ YOX.CUNKI BIZE IBADET QALACAQ NEYINKI TANISLIQ BOS BOS DANISIQLAR.ALLAHA YAXIN OLAQ.
Ramil_85_85
Ramil_85_85 OFF
04.02.2013 / 23:59
Menda qardawimn fikrnen raziyam. Isterdim tovbeye aid. Hikmetli sözlerden yazasiniz.
wuhedam
wuhedam OFF
30.01.2013 / 00:40
insani rahatlawdirirsiz.cox cox sag olun.Allahin merhemeti ustunuzden eksik olmasin.ancaq ne olar caliwin tovbeye aid meqaleler cox yazin,cunki her kim olursa olsun bucur meqaleleri oxuduqda pis emelden uzaqlawir,tovbe edib yeni heyata bawlayir
Bütün şərhlərə bax 5
Keçidlər