canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789712558Oxunma
📖 Zinakarin cesedini qebir de götürmür
odinokiy_volk
Müəllif: odinokiy_volk
🕒 24.02.2013 / 21:59
1078Oxunma
-18Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -18
Bele neql olunur ki, İmam Sadiqin (e) dövründe zinakar bir qadın varmış. Bu qadın zina yolu ile hamile qalar, qohum-qardaşın onun bu çirkin emelinden xeber tutmaması üçün dünyaya getirdiyi uşaqları alova atıb yandırarmış.
Yaxınlarından ancaq anası onun bu işini bilirdi. Bu qadın ölende defn etmek üçün onun cenazesini qebristanlığa apardılar. Cenazeni qebire qoyanda torpaq onu geri atdı. Başqa bir qebir qazıb qadının cenazesini ora qoydular. Sonra üstünü torpaqla basdırdılar. Bu defe de qebir yarıldı ve cenaze bayıra atıldı.
O qadının yaxınlarından bir neçe nefer İmam Sadiqin (e) yanına gelib baş verenleri ona neql etdiler. İmam Sadiq (e) buyurdu: “Ölenin anasına xeber verin gelsin.” Bir az keçmemiş ölen qadının anası geldi. İmam (e) üzünü ona tutub dedi:
“Senin qızın sağlığında hansı günaha mürtekib olmuşdur?”
Qızın anası—menim qızım zina ile meşğul olar ve başqaları onun bu pis emelinden xeberdar olmasın deye, zinadan doğulan uşaqları yandırardı– deye ona cavab verdi.
İmam Sadiq (e) buyurdu: “Torpaq bu qadının cenazesini götürmeyecek. Çünki bu qadın Allah bendelerini (uşaqları) Allaha xass olan ezabla (alovda yandırmaqla) cezalandırıb.

[1/1]
Şərhlər 8
qeribeheyatim
qeribeheyatim OFF
22.06.2014 / 06:58
cox gozel meqaledi elbetdeki usaqlara eden zulmu allah da goturmez ve bele qadinlara allah nehlet etsin
Isayeva
Isayeva OFF
02.03.2013 / 21:59
Men bawa dúwmùrem niye her zaman qadnlarin zina etmesinden yazilir.bes kiwiler?eyer qadinlarin 20%zina edirse kiwilerin99,99%zina edir yerde qalan0,01% wùbhe altindadirlar.bir azdan da kiwilerden daniwin.
wuhedam
wuhedam OFF
28.02.2013 / 23:37
allah teala imanimizi ureyimizden,beynimizden uzaq elemesin.cunki her gunahin bawi imansiz olmaqdan ireli gelir.olumumuzde werefli ve qiymetli olsun .amin
Bütün şərhlərə bax 8
Keçidlər