canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789690831Oxunma
📖 MUSELMAN OLMUW XIRISDIAN
Dushunek
Müəllif: Dushunek
🕒 28.03.2013 / 20:47
1413Oxunma
58Reytinq
SALAMUNELEYKUM
Bir gun bir xirisdian gelib girir mescide muselmanlara deyir men muselman olmaq isdeyirem ,men neylemeliyem.Muselmanlar ona deyir sen qusul edib kelmeyi wehadeti demelisen.Xirisdianda gedib qusul alib gelir muselmanlarin yaninda kelmeyi wehadeti deyir ve muselman olur.Sonra bes indi ne etmeliyem? Indise namaz qilmalisan,Xirisdian gedib namazin sozlerin oyrenib gelir ve ondan sonra bir nece gun muselmanlarLa bir yerde NAMAZ qilidi.Bir gun muselmanlar soruwdu sen dindar bir xirisdian olmusan bes nece olduku muselmanliqi qebul etdin? Xirisdian dedi dogurdanda men xirsian bir dindar idim ve ozmu Isa peygenberin davamcilarindan hesab edirdim her gun Allaha yalvarib deyirdim meni cenete Isa peygenerle bir yerde olanlardan et.Bir gun Isa peygenberi yuxumda gordum o mene deyirdi eyer cenetde menimle bir yerde olmaq isdeyirsense MEHEMMEDIN yolunu get.Onun dediklerine emel edenlerden ol,Bu zaman mescide olan muselmanlar hamisi aglayirdi.Sonra azan verildi camat namaza bawladi muselman olmuw xirisdianda namaz qilirdi xirisdian bir xelaq secdede qaldi muselmanlar ne cox cecde edir deye duwunduler ama artiq xirisdian dunyasini deyiwmiwdi.SubhanAllah ne gozel olum muselman olaraq ozude secdede.
Ey ozune muselmanam deyen NANKORLAR bes siz ne vaxt MUHEMMEDIN (S.A.S) yolunu tutub gedenlerden,esil muselmanlardan olacaqsiz?
ESELEMUNELEYKUM
Şərhlər 6
B_A_N_U
B_A_N_U OFF
05.04.2013 / 07:03
Esselamu eleykum ve rehmetullahi ve bereketu.. Ehsen sene,, ALLAH bizleri hidayet etsin ve Ehli-Beyit yolu gedenlerden qerar versin inwallah.
Miwka(
Miwka( OFF
30.03.2013 / 02:01
Allah hamiya qismet etsin Mehemmed yolu
_ELYA_
_ELYA_ OFF
29.03.2013 / 17:32
Aleykum SALAM. VALLAH NAMAZ qilmadigim ucun lap utandim.. Cox sag ol.
Bütün şərhlərə bax 6
Keçidlər