canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789697806Oxunma
📖 Hokmdar bir PEYGEMBERMI Qul bir, PEYGEMBERMI?
_ELYA_
Müəllif: _ELYA_
🕒 06.04.2013 / 17:13
1470Oxunma
52Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 52
ALLAH Resulu (s.e.s) vehy meleyi Cebrayilla (e.s) sohbet edirdi. Cebrayil (e.s) onun en sadiq dostu idi. Kim bilir nece gun idi ki, agzina bir wey qoymamiwdi. PEYGEMBERIMIZ (s.e.s) bu veziyyetini sadiq dostu
Cebrayila (e.s) bildirdi. Birden goy gurultusu kimi ses ewidildi. Bir Melek enirdi. Cebrayil PEYGEMBERIMIZE bu Meleyin dunyaya ilk defe endiyini xeber verdi. Melek Haqq-Tealadan SALAM getirmiw ve bele demiwdi:
- Ya RESULULLAH!
REBBIN soruwur: "Hokmdar bir PEYGEMBERMI, yoxsa Qul bir PEYGEMBERMi olmaq isteyirsen?"
ALLAH Resulu (s.e.s)
Haqq-Tealadan gelen bu teklif qarwisinda bir anliq Cebrayila (e.s) baxdi. Bele ki, PEYGEMBERIMIZ (s.e.s) mueyyen bir yere qeder Cebrayildan (e.s) merifet dersi aldi. Cebrayil (e.s) ALLAH Resuluna (s.e.s) iware etdi ve bele dedi:
-Ey ALLAHin Resulu! Rebbine qarwi mutevazi ol!
Onsuz da, Haqq-Teala "QURAN"in dili ile Resuluna tevezokarligi emr etmirdimi? "QURAN"da "Sene tabe olan Momunleri qanadin altina al! (Onlarla yumuwaq davran, nezaketle reftar et, komeklerine cat)" (Şüəra, 26/215) kimi ayeler var. ALLAH Resulu (s.e.s) eyni weyi teleb etdi:
-Qul bir PEYEGEMBER olmaq isterdim.
O, Qullugu secince, ALLAHda onun qullugunu ona baw taci etdi.

HEKAYEDEN CIXAN NETICE
Insan kiminse qulu ola biler ve onlara aid zenciri boynunda dawiya biler. Hezreti MEHEMMED (s.e.s) ise hemiwe ALLAHin qulu ve bendesi olmuwdur. O, heyatinin hec bir dovrunde, hec bir Merhelesinde bawqasina boyun eymemiwdir. Qulluq olnun esl vesflerindendir."QURAN" bir cox yerde onun qullugundan behs edir. Muselmanlarda Wehadet getirerken Onun ALLAHin qulu ve Resulu olduguna wahidlik edirler. Beli, O, evvela ALLAHin qulu, sonra da, Resuludur...
INWALLAH bu Hekayeden bir netice cixarariq.
Şərhlər 17
*SENT*
*SENT* OFF
19.04.2013 / 16:30
İnşallah Allahin buyurduqlarina butun bendeler emel eder.
MAHIRQ
MAHIRQ OFF
16.04.2013 / 19:52
Eliniz var olsun.
~@MenE~AidSEn~@
~@MenE~AidSEn~@ OFF
12.04.2013 / 01:48
Bütün şərhlərə bax 17
Keçidlər