canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789690539Oxunma
📖 &&Dindar ve berber&&
Snayk
Müəllif: Snayk
🕒 13.04.2013 / 20:39
1035Oxunma
-13Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -13
Dindar biri her zamanki kimi sacini kesdirmek ucun berbere getdi. Onunla maraqlanan berberle gozel bir sohbete basladilar. Deyisik movzular haqqinda danisdilar. Birden ALLAHLA elaqedar movzu acildi. Berber dedi: Men senin soylediyin kimi ALLAHIN varligina inanmiram. Dindar cavabinda: Yaxsi bes niye bele dusunursen? Berber dedi: Bunu basa salmaq cox asandi. Bunu gormek ucun cole cix, etrafa bax. Mene soyle, eger ALLAH olsaydi, bu qeder cox xeste insan olardimi, terkedilmis usaqlar olardimi?! ALLAH olsaydi, hec kes eziyyet cekmezdi. ALLAH olsaydi, kasiblar zulum cekmezdi butun bunlar olmazdi. Dindar bir an dayandi ve dusundu, amma gereksiz bir movzuya girmek istemediyi ucun cavab vermedi. Sacini kesdirdikden sonra cixdi cole. Tam o anda hemin kucede uzun sacli bir adam gordu. Hemin adam tam berberin onunden kecirdi. Uzunsacli adam cox pinti gorunurdu, saci-saqqali uzanmisdi. Dindar kiwi bunu gorub tez qayitdi berberin dukanina ve berbere dedi: Bilirsenmi ne var, mence berber deye bir sey yoxdu. Berber cavab verdi: Nece yani berber yoxdu. Bu nece ola biler ki? Men buradayam, berberem. Dindar dedi: Yox, yoxdu, cunki olsaydi, bax bu kuceden qabaqimizda geden sacli ve saqqalli adamlar olmazdi. Berber dedi: Hmmm. Berber deye bir sey var, amma onlar bawini uzunu qirxdirmaqa mene gelmirlerse, men ne ede bilerem ki?! Dindar adama da ele bu cavab lazim idi ve cavabini bele verdi: Cox dogrudu! Mesele de burdadi! Bayaq deyirsen Allah yoxdu. Estegfurullah. ALLAH var ve insanlar ona getmirse, o ne ede biler ki? Bax insanlarin cahil olma sebebi ele budur. Berber sehfini anladi ve tovbe etdi.
Şərhlər 4
_ELYA_
_ELYA_ OFF
13.04.2013 / 22:47
Bizim ailede men ozumu taniyandan, Dinden, ISLAMdan, Medeniyyetden daniwilir, hele emelde edilir.. Amma men her zaman dua edende bilirem ALLAH TEALA meni ewidir, sanki mene baxirmiw kimi dahada urekden dua edirem hetta aglayiram, axi biz ALLAH quluyuq nece inanmamag ola Ona...
_M_E_L_E_K_
_M_E_L_E_K_ OFF
13.04.2013 / 21:23
Ne deyim hec bilmirem...cox twkler
Snayk
Snayk OFF
13.04.2013 / 20:58
Allah dualarimi ewitmir deyen insanlardan biride men idim.artiq ele fikirlewmirem..siz sagolun
Bütün şərhlərə bax 4
Keçidlər