Mövzudakı loadlar: Hediye
Şekil
flag240x320.gif [579]
159kb.
myself [Off] (12.09.2012 / 23:17)Hediyebabam mene kerbaladan gelende 20 qepilik qelem almisdi. Helede onu saxliyiram menim ucun hediyenin qiymeti yox deyeri onemlidi
Cemi: 2
Bölümlerin siyahısı
Forum