💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Azerbaycanda müasirlik var?
Mövzudakı mesaj sayı: 330

~_DemounT_~OFF
🕒 29.05.2014 / 21:03 · #102
neye nezeren

*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 29.05.2014 / 21:07 · #103
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
az maz

*_*BateeL*_*OFF
🕒 29.05.2014 / 21:31 · #104
var ..

~_DemounT_~OFF
🕒 29.05.2014 / 21:32 · #105
muasirliy neye deyirsuz?

Mr_MiliyonOFF
🕒 29.05.2014 / 22:05 · #106
Ozude kopuklenmiw...

БантиклИ_микиOFF
🕒 29.05.2014 / 22:37 · #107
Mence yarawmir bize.gif)

Prostoaya.Jizn)OFF
🕒 29.05.2014 / 22:47 · #108
Meselen,Avropa olkelerinde "normal" qebul edilen bi sira weyler var(hansinki eurovisiondan sonra bir daha wahidi olduq).ve o "normal" weyleri burda yaymaqla bezi "agili" insanlar duwunurki bu muasirlikdi.bu muasirlik yox sozun esl menasinda deqradasiyadi!gerileyiwdi!bizim mentalitetimiz var axi!hemde geyimin(qisa,aciq saciq) muasirliye inkiwafa hec bir dexli yoxdu!insanlar ozderine gelseler cox yaxwi olar!

Zayn_MalikOFF
🕒 29.05.2014 / 22:49 · #109
bize muasirlikden daniwanda ne yaziq ki aglimiza ancaq avropalawmaq gelir.:
(deb xatirine geyim terzi deyiwmek,hedden artiq kablok, hedden artia makiyaw,pul ile satin alinmiw tehsil,qisa yubkalar, uzun taxma kirpikler,daha neler -neler ) bu da bizim muasirliyimiz.... ♡

Реssimist89OFF
🕒 29.05.2014 / 23:53 · #110
Eger gomruk rusumun azaltsaydilar ve xarice gedish gelish qiymetlerin ucuzlashdirsaydilar suala hecavabi vererdim,amma bu halda yoxdur ve olmuyacaq demeyim gelir...
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2Keçidlər