Şerh edirik:vicdan ezabi

(24.07.2013 / 08:30)
Xosbextlik evlenmekde deyil. Esas odur ki, yalan danismaya bilesen, yalana ehtiyacin olmaya, esl xosbextlik bax budur

(24.07.2013 / 00:38)
Cox pis oldum sanki mene yazilmiw bunlar.

(23.07.2013 / 23:57)
beli ama gunah fidanda yox o oglandadi
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt