Şerh edirik:"Toy olsun"a gedən xanımların məqsədi nədir ??

(07.09.2013 / 14:35)
elbette eger hele bir qiz varsa xowxasiyyetli sadeliyi varsa mene yazsin taniw olaq.
Sehra_aslani 
(31.07.2013 / 20:18)
Eger hansisa qiza menim pulum lazimdisa.. O qizinda deyeri menimcun vacibdi. Gorum neceye deyer.! Pul mawin bow weydi. Esas odur gunun xow kecsin

(30.07.2013 / 22:04)
qizlarin pullusuna bakida yawayanina ere getmey istemesi normal bir wey.bu onlarin haqqidir.
Turkanem 
(30.07.2013 / 10:22)
menim sevdiyim var,men onun gorunuwune deyil,xasiyetine onem verdim ve onunla cox xowbextem..duzdu yawamaqcun madiyyatda lazimdi ama yawamaqcun ta kimese reklamcun yox..
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt