Şerh edirik:Qiyanet gunu

(03.09.2013 / 11:35)
Allahın adı ile. Allahı görmey olmayacaq. Bu siz vehabilerin xülyasıdır.

(03.09.2013 / 07:59)
hamimiz unutmayaqki bu dunya bize verilen kecici bir mekandi ama bizim esl dunyamiz axiretimizdi burda nece yawamagimizin menasi yoxdu esas olan odurki axiret dunyamiz gozel olsun
Cemi 12 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt