Şerh edirik:{Kerbela seferindeki hadise}

(15.01.2014 / 09:22)
ALLAH kömeyin olsun qaqaş. bu mövzuya oxşar bir videoya baxmışdım.
__GraND_SToRY__ 
(27.09.2013 / 14:00)
elaaa. mende gore bilseydim Agani. Inwallah

(26.09.2013 / 09:15)
Aman goz yawlari deryaya donub.
Gozlerdeki sevinc ciraqtek sonub.
Adin dilimizde wuara donub.
Ne olar tez qayit,don gel Ya Mehdi(ec)

(22.09.2013 / 21:19)
ALLAH bagiwlasin,bu cur gozel sozler butun qusurlari baglamaqa kifeyetdi.AMIN insALLAH Tez gelsin Xilaskar.

(21.09.2013 / 18:21)
AMIN

(21.09.2013 / 15:16)
Amın... teşekurlər
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt