Şerh edirik:HƏYAT..

(24.06.2014 / 19:20)
Olerken bele werefle olmeliyik,cox menali sozler idi,tsk

(23.06.2014 / 20:25)
mencede heyati dadanlar cox azdi. Cox insan bu ömrü bos-bosuna basa vurur.

(23.06.2014 / 00:06)
Can Dundarin sozleridi duz deyirsiz muellif huquqlarin qorumaq lazim ...
-=TA_LE=- 
(23.06.2014 / 00:03)
Bu cumeleler mene aiddi
facede de de paylashmisham nece ay bundan evvel.
muellif huquqlrin qorumaq lazimdi.
*KARDELEN* 
(22.06.2014 / 22:07)
Mumkunsuz deyil ki. Sadece olmasi gerekmiyen bir weydi bizim can atdigimiz

(22.06.2014 / 22:02)
qeribe heyatin qeribe insanlarida mumkunsuz olani isteyer ...
*KARDELEN* 
(22.06.2014 / 21:59)
Super .ellerine sagliq. Acinin yemekde oldugu kimi,heyata da lezzet qatdigini oyrendim

Niye bezen insana aci veren,onu inciden bir weyi ozumuzden uzaq tutmaqdansa,daha da ona can atiriq.?
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt