Şerh edirik:Yorğun oluruq bəzən...

(25.06.2014 / 20:02)
Mende yasamisam bu hissleri burda yazildigi kimi

(24.06.2014 / 18:56)
Her weyden yorulmuwam bu movzuda ozumu gordum,elleriniz var olsun,twk.

(23.06.2014 / 12:17)
cox sagolun
likestrike 
(23.06.2014 / 10:49)
Cox gozel movzudur elleriniz var olsun. Beli bu ele bir movzudurki ozunu derk eden her kes bu hissleri yawayib.bu movzuya werh yazmaq haminin borcudur
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt