Şerh edirik:Əşyalar danışır . . .

(06.08.2014 / 21:31)
tesekkur . mesaj qebulun acin sozum var , narahat olmuyun xos sozdu
.gif)
NoreN 
(06.08.2014 / 20:33)
Agir demadim
.gif)
Siz dogru anlayin..xirda meslehet idi..tehqir filan dail yani ...Elsa.....
Heyatdi doqru har animizin farqli bir birimizdan..Lakin yenede calisin gozel fikirli,pozetiv olun
.gif)
Daima xosh gun..

(06.08.2014 / 19:37)
aleykum salam , fikirlerinize gore twk
.gif)
tanimadiginiz bir haqda bu sozler agir deyil ? heckimi tanimadan hecneyi bilmeden muhakime etmeyin !!! o ki qaldi sethi yanasmaga dusunceler ve fikirler ferqlidi anlaya bilmemeniz normaldi ....
.gif)
NoreN 
(06.08.2014 / 19:07)
Xanim Salam Alekum .xayirli axsam..
Xanim sizin psixoloji durumunuzda sarsintili izlar var..bir az Sethi yanašin her fikre,dušunceye..

(06.08.2014 / 18:37)
cox sagol , tesekkur edirem .
likestrike 
(06.08.2014 / 14:49)
gozel yanawmadir her zamanki kimi maraqli ve ibretamiz. twk ellerin agri gormesin.senin hekayelerinden yan kecmirem biliremki mutleq maraqli bir wey var.ugurlar size davamli olsun.SAGOL
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt