Şerh edirik:Göy qurşağı . . .

(31.08.2014 / 12:49)
cox gozeldir
_charli 
(26.08.2014 / 23:24)
sevirem goyqurwagini

(26.08.2014 / 15:53)
cox sagolun .
*KARDELEN* 
(26.08.2014 / 13:28)
cox maraqlidi twk.her rengin oz gozelliyi var ama men de mavi ve yasemen rengini sevirem.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt