Şerh edirik:ekistarasesler..
Sevgiaxtaran 
(01.04.2015 / 01:45)
Heqiqetende bu beledir.Alaha inanib yalniz allaha inanmaliyiq.O bizim alnimiza ne yazibsa oda olacaq.Sizede eziyet cekib bu meqaleni bize yazdiqiniz ucun minetdaram.
Cemi 1 şerh edilib
Meqaleye qayıt