Şerh edirik:Oxuyan Gözler bela görmesin ..
DİN@R@***@@@ 
(04.05.2015 / 14:20)
meni heç bir zaman
sevmedin sen sevsen de
sevmesense de men seni
sevdim hemişe de ele qalacaq..SUPER

(01.05.2015 / 13:17)
ureyimden vurdun lap(((
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt