Şerh edirik:A romani (QARAQAN) FINAL....Bolum.30
Heyat01 
(09.09.2019 / 16:34)
Aslinda bunun pdfsini oxumusam....sadece bunu duzgun anlmaq lazimdi...bu sizofrenik bir usaqin dudundukleridir ki qaraqan bunu qeleme alib....bexileri o qerargahin harda yerlesfiyi ile maraqlanir..


(14.01.2016 / 15:06)
Ama men hele A-ya inaniram


(14.01.2016 / 06:27)
Sonu belli oldu de Yeni dunya. Ye'ni ideyalar gerceklesdi

(14.01.2016 / 00:08)
heqiqeten axirini bele gozlemirdim,hec olmasa Anar yuxu goreydi bu olanlari,sonra oyanaydi,
sonu menasiz bitdi
.gif)
cox sagol can,zehmet cekib yazdiqincun
.gif)

(13.01.2016 / 23:32)
Sizce sonlug nece olmaliydi?

(13.01.2016 / 23:29)
Qaraqan beledidee o biri romanlari bunnban beter.....gozel yazir .....sona catdirmir....hemise deyir gerey eserin sonunu oxucu ozu dudunub bitirsin....
.gif)

(13.01.2016 / 22:57)
Indi bunun sonu nece oldu anlamadim )
Heyatheyat 
(13.01.2016 / 21:57)
Evveli maraqli idi.sonu qeribe oldu ama

(13.01.2016 / 20:51)
He neceydi? Romandaki favoritiniz? Oxuyan rey bildirsin..
.gif)

Cemi 9 şerh edilib
Meqaleye qayıt