Şerh edirik:ANA SEVGISI

(19.10.2011 / 02:31)
heyifki bunu bezi övladlar bawa düwmür.
~SADE_OGLAN~ 
(09.10.2011 / 17:06)
duz deyirsen ...
Dogrudur...

(09.10.2011 / 14:56)
bu da maraqli idi.ana sevgisi evezolunmazdi.bizler de her zaman analari sevib onlari qorumaliyiq neceki onlar bizi canlaribahasina qoruyurlar.en azindan onlarin sevgisine layiq olmaga caliwaq.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt