Şerh edirik:GOZ YAWLARININ SIRRI...
MADMEN 
(23.10.2011 / 16:02)
aqlamaq bedenin emossiyalarinin bosalmasinin,ve beyinin yuklenmeden azad olunmasinin bir novudur

(19.10.2011 / 12:39)
Aqlamaq-en cox sinir hessasliqindan(kovrekleklik),emosiyanal olmaqdan,birde ACIZ-likden olur menim fikrimce.Xanim varki kiwiler ondan hessasdir.Bu ise xanimcun menfi hal hesabdir

elbetdeki bu menim fikirlerim idi).Twkler
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt