canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:Oyretme Meni
(18.12.2011 / 10:19)
Eladi..
(16.12.2011 / 09:47)
serin muellifinin de adini yazsaydiz yaxsi olardi.
(16.12.2011 / 08:05)
o ellere,o gozlere,wirin sozlere,gozel gunlere oyrewib sonra tek qalmaq ezabdi.sevgi ozu ezabdi.wirini yawayib aciya dozmek lazim olur.her kese sebr dileyirem.
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt