Şerh edirik:Oyretme Meni

(18.12.2011 / 10:19)
Eladi..

(16.12.2011 / 09:47)
serin muellifinin de adini yazsaydiz yaxsi olardi.

(16.12.2011 / 08:05)
o ellere,o gozlere,wirin sozlere,gozel gunlere oyrewib sonra tek qalmaq ezabdi.sevgi ozu ezabdi.wirini yawayib aciya dozmek lazim olur.her kese sebr dileyirem.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt