Şerh edirik:Balaca bir qizin dilinden....

(24.12.2011 / 21:44)
Her qaranliq gecenin,bir i$iqli seheri var.Sebr etmek ve Allaha her ana,her vezyete göre $ükr etmek bizler üçün en xeyirlisidir.Allah her kese kömek olsun,amin!
Cemi 1 şerh edilib
Meqaleye qayıt