Şerh edirik:IBRETLi,OXUMAGA DEYER!

(25.01.2012 / 00:09)
amma ALLAHI unudur,teessuf ki bunu anlayanlar coxdu ama emel eden az

(25.01.2012 / 00:00)
Cox gozel bir dilde anlatdin. Eslinde her kes bilirki Allah var ama....

(24.01.2012 / 13:21)
Saq olun.ibratamiz bir hekayådi.sadå bänzåtmåylå Allahin böyüklüyünü dårk etmiw olur insan.

(24.01.2012 / 13:19)
Saq olun.ibratamiz bir hekayådi.sadå bänzåtmåylå Allahin böyüklüyünü dårk etmiw olur insan.

(24.01.2012 / 02:33)
duwunurdum hec kimin diqqetini cekmez meqalelerim,amma gorunur burdada din awiqleri var,Allah qorusun sizleri,Amin

(24.01.2012 / 02:24)
Cox sagolun bele bir hekaye yazdiginiza gore.yazan elleriniz var olsun.

(24.01.2012 / 01:58)
Mencede sade bir wekildi boyuk bir izahli hekaye idi,anlayanlara ne xow
Uwaq_Hekimi_ 
(24.01.2012 / 01:50)
Cox sagol ki,bele bir movzuya aydinliq getirilecek dilde hekaye yazdin,eslinde bu ozu sade dilde anlayan insanlara bir ornek,bir kicicik izah olar.. Wexsen Menim cox xowuma geldi..

(24.01.2012 / 01:22)
Ibretli bir hekayedir ve sizinle paylashmaq istedim...
Cemi 9 şerh edilib
Meqaleye qayıt