Şerh edirik:Basqalari NE DEYER!/?

(22.05.2012 / 15:54)
Sen,menim soylemek istediylerimi yazmisan.eyer aqlimiz,savadimiz varsa,oz qerarimizi ozmuz verek.biz ucurumdan yuvarlananda bawqalari komeye gelmeyecek.tekliyde yene oz vicdanimizla,oz taleyimizle,ozumuzle uz-uze qaliriq.

(22.05.2012 / 11:43)
А тут ты в точку попал . Косается всех никогда не думайте что скажут окружающие ., сами решайте что бы потом не жалеть не очем.....

(01.04.2012 / 15:55)
Super ela twk

(28.02.2012 / 00:37)
başkaları ne deyer?bax bunu düşüne düşüne hayatımızı tersine qururuq.ve ölüm ayağında deyirik birde hayata gelseydim özüm istediyim kimi qurardım hayatımı.cox gec olur onda.başkaların fikirleşe-fikirleşe başkalaşırıq...
Goygozlu 
(25.02.2012 / 09:39)
Yaxsi meqaledi.

(10.02.2012 / 17:48)
oglan aldada biler, amma cezasini böyük yaradan mütleq verecek!

(10.02.2012 / 10:04)
meqaleye fikrini bildirenlere tesekkur edirem,en azindan saqlam dusunce buna deyerler,kimse ozunu aqilli gostermek ucun muellifin adini yaza biler,amma axira qeder oxuyub netice cixartmaq o insanin savadinin neticesidir,herden oqlanlarin bele "aqilli" qizlari aldadib yola salanda onlari qinayirdim,sonra goruremki bele aqillidirsa axirda ezab cekmezdi...heyatda budur,zeifi yixirlar,guclu ol

(10.02.2012 / 01:10)
yazinin muellifi Billure Taceddinqizidir.

(09.02.2012 / 23:36)
Moe licnoe scastye vajnee obwestvennoqo mneniya.

(09.02.2012 / 19:47)
Hmm..etrafdakilar ne diyer diye qizin yashi 21i kechdikde evde qalmish olur diye qapiya gelen elchiye he verirler !
Cemi 11 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt