Şerh edirik:Sebrli olun...*

(12.04.2012 / 17:02)
Cox menali ve ibretamiz hekayedi dosi.men sene hemiwe ne deyirem.sebr,sebr yenede sebr.

(09.04.2012 / 15:43)
Ibretamiz hekayedir.korpelere el qaldirmaq gunahdir.analiq dunyaya ovlad getirmek deyil,esl analiq ovladi sevgi ve nevaziwle boyutmekdir.ovladini doyen ana gorende men ona riwxendle ve nifretle baxiram.
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt