Şerh edirik:Elbette susmaliyam...* ( ibretli )

(16.04.2012 / 22:18)
Bele birsey hec vaxt ola bilmez cunki butun kisiler qadinlari bir balaca danisan kimi onu sustururlar.

(16.04.2012 / 11:46)
Eh dosim,sen dediyin o xanimlari mecburen oz emelleri ile beyler daniwdirdirlar da

(16.04.2012 / 11:46)
Eh dosim,sen dediyin o xanimlari mecburen oz emelleri ile beyler daniwdirdirlar da

(16.04.2012 / 10:09)
Ibretamiz hekayedir.Ama indiki zamanda ele xanimlar varki onlara daniwmaga imkan verende cox weyler daniwirlar.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt