Şerh edirik:Yəhudi Pritçası (hekayə)
*__SeVGi_MeLeYi__* 
(20.05.2012 / 12:34)
yox bilmeliydim

(28.04.2012 / 04:33)
Obu...sadece kobud kiz....zazum...guya bilmedikdee...yekinki anladin
*__SeVGi_MeLeYi__* 
(27.04.2012 / 16:35)
sene diyen oldu gul

(27.04.2012 / 04:20)
Hmmm....gerek axwam axwam diwlerimin curuyun hami goreydideeee

Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt