Şerh edirik:Xanim Fatimeyi-Zehra

(18.08.2012 / 05:18)
Tewekkur edirem eziz qardaw.

(07.05.2012 / 05:27)
Saxol....BRAT..SENLE BIRLIKDE

(05.05.2012 / 11:39)
ALLAH UREYINE GORE VERSIN,AMIN INSALLAH.QOY SENIN BU ARZUN,KIMIN UREYINDE NE ARZUSU VARSA QEBUL OLSUN.AMIN!

(05.05.2012 / 07:56)
Dunyada en boyuk en boyuk en boyuk arzum bir kiz ovladim olanda adin ZEHRA koymakdi....ALLAHIM duami kebul et...AMIN
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt