Şerh edirik:Kellekosh
Nezrinim 
(05.08.2012 / 12:59)
Turklerin metbexinde gormusem bu sorbani.Tesekkur reseptlerine gore.Yorulmayasan.

(05.08.2012 / 12:10)
Cox saq olun,1 ci defedi bu cur $orbaya rast gelirem,maraqlidi,hazirlayariq bizde
Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt