Şerh edirik:Ibertamiz hekaye...Allah en yaxwisin bilendi!

(18.08.2012 / 22:09)
*BIRISI* Allah razi olsun.

(18.08.2012 / 16:09)
Yeniden xatirlatdigin ucun twk.

(18.08.2012 / 12:18)
_*S@H@R@*_ öldurmusene lap,tekrardi lap yaxci,oxudun davay yolun qiragyla otduya otduya!Agillidilarda bular guya.

(18.08.2012 / 10:46)
DUZ DEYIRSEN

(18.08.2012 / 10:39)
Bu hekaye tekrardi

(18.08.2012 / 01:34)
ela halaldi
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt