Şerh edirik:Qeribe deyilmi ki?!

(25.10.2012 / 08:34)
O duzduee ibadet edende cox uzun surur ibbadet ama coxda gozeldi ama vaxtimizi bos kecirende vaxt ele tez kecir.yazdiqlarein hamisi duzdu
_Qrubiyanka_ 
(25.10.2012 / 01:58)
Allah razi olsun duppeduzdur... Ellerine saglik.. 4Ox gozel yazmisan.. Ama men burdaki butun yzilanlarin 4oxunu ele ozume wamil etdim ve pis oldumm..

Cemi 2 şerh edilib
Meqaleye qayıt