Şerh edirik:Virtual sevgi xowbextlik getirirmi?

(14.04.2013 / 03:55)
Bele bir meseleni tema edib muzakire etmek bele agilsizliqdir! Ozune real heyatda yoldash, dost, sevgili tapa bilmeyen bedbextlerden otrudur-chat tanishliqlari!

(09.03.2013 / 22:01)
hm bu sevgi hec olmurki xowbextlikde getirsin?

(19.02.2013 / 21:09)
Münasibətlərinin tutuşub tutuşmaması hər iki tərəfin xasiyyətlerindən asılıdır.
Zema94 
(22.01.2013 / 00:07)
hamisi bos seydi virtualdaki hec yaramir

(19.01.2013 / 23:47)
Mense 2011de bawqa saytda taniw olub aile qurdum.1balamda var.ama indi cox bedbextem.cunki evlilim cox cekmedi.

(19.01.2013 / 15:06)
wexsen men 2008ci ilda ele bu chatda taniw olub aile qurmuwam.3yawinda bir oglumda.cox xowbextem.

(19.01.2013 / 02:54)
Buradaki qiza duwunursuzki eger sene yazirsa demek bawqasnada yazib,he,duzdu.bes realda senle gezse?demek bawqasinlada gezib,buki lap pis,ele? ! Ona gorede insani tanimag cox onemli,ve her adamin yerine,yeni duwuncesne bir demek olmaz.

(19.01.2013 / 02:03)
Ucude heqiqete esaslanibdi, ona gore gerek hecvaxt caliwib opwiye daniwmayasan
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt