Şerh edirik:Spirtli icki...

(01.08.2013 / 11:09)
ne siqaret chekirem, ne spirtli ichki ichirem,ne narkomanam, ne de ki ateistem. Ancaq coca-cola ichmeden de dura bilmirem.

(18.02.2013 / 17:08)
Maragli movzudu.coxsagolun

(18.02.2013 / 00:49)
Spirtli içki ne olan weydi bilmirem. Hec bilmekde istemirem. Hemcinin siqaretde.

(17.02.2013 / 19:19)
Allah razi olsun

(16.02.2013 / 23:58)
dogrudurrr..
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt