Şerh edirik:Atasına əl tutmayan kasıb olar
odinokiy_volk 
(24.02.2013 / 11:55)
Cox sag olun fikirleriniz ucun

(22.02.2013 / 19:36)
allahdan dileyim buduki,bizlere bele ovlad vereceyse,bizi sonsuz elesin ondan daha gozel olar.meqalelerini coox gormey isteyirem

(22.02.2013 / 13:44)
İbretamiz hedisdi.Ellerinize sağliq
lola73 
(22.02.2013 / 11:58)
cox gozel hedisdir ibretamiz tewekkur edirem
Kamalrt 
(22.02.2013 / 11:58)
Cox super.ele ogullar olmaz olsun.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt