Şerh edirik:**kePEnEk VE hEyaT**

(27.03.2013 / 01:20)
Deymez eziz dost esas yazana tewekkur duwur... O yazir bizde oxumayanlarla paylawiriq.
likestrike 
(23.03.2013 / 20:46)
he xanim sozum yoxdu cox twk ellerin var olsun.ELYA senin sayende bu meqaleni oxudum senede twk mehriban melek

(22.03.2013 / 13:33)
Cox gozel cox maraglidr. Bawqa soz tapa bilmiremki deyim.. Cox sag olun elleriniz var olsun!!

(21.03.2013 / 11:26)
DyMezz
.gif)
HaLal XoWunuZ
.gif)
Yaz_gulu 
(20.03.2013 / 21:42)
cox maraqliydi.tesekkurler

(20.03.2013 / 16:27)
maraqlidir

))
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt