Şerh edirik:MUSELMAN OLMUW XIRISDIAN

(05.04.2013 / 07:03)
Esselamu eleykum ve rehmetullahi ve bereketu.. Ehsen sene,, ALLAH bizleri hidayet etsin ve Ehli-Beyit yolu gedenlerden qerar versin inwallah.

(30.03.2013 / 02:01)
Allah hamiya qismet etsin Mehemmed yolu

(29.03.2013 / 17:32)
Aleykum SALAM. VALLAH NAMAZ qilmadigim ucun lap utandim.. Cox sag ol.

(29.03.2013 / 09:28)
Sizlerde sag olun,Allah hidayetnizi artirsin

(29.03.2013 / 00:24)
Aleykum salam,cox sag ol

(28.03.2013 / 22:07)
cooooxxxx sagol bunu yazdigina gore,ellerin dert gormesin inwallah.Allah razi olsun
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt