Şerh edirik:Allahdan niyə qorxmaq lazımdır?

(03.04.2013 / 07:17)
Insallah.Cox sag olun,yaxsiydi

(02.04.2013 / 20:33)
ALLAH TEALA butun gunahlarimizi bagiwlasin!!!AMIN INWALLAH
Twkler cox sag olun...yene bu movzuda yazsaz,sevinerik
Kamalrt 
(02.04.2013 / 11:07)
Twk marqli idi
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt