canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789507772Oxunma
📖 sevirem
nenormalniy
Müəllif: nenormalniy
🕒 24.03.2012 / 21:16
1435Oxunma
4Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 4
[Seni o qeder cox seveceyem ki, mensiz gunlerini yox sayacaqsan. Seni sevdiyimi soylemeyeceyem gozlerime baxib anlayacaqsan]

[Seni SEVIREM gerek bilesen... O kicik qelbini mene veresen... Dunyada en boyuk arzum odurki... SEVIREM sozunu mene deyesen.]

[Danisacaqsansa ele bir daniski inanim, agladacaqsansa ele bir aglatki, susmayim, gedeceksense ele getki olumune unudum amma seveceksense elesine sevki danisandada, gedsende, aglatsanda seni ureyimde yasadim canim]

[Seviyorum sevmenin ac verdiini Her sevenin sevilmedii bile bile ... Ama yine de bir umut tayorum .Belki seven sevilir diye.]

[Qitsende bilirim unutamazsin...Sen bu deli sevdadan kurtulamazsin...Tutamaz kimse yerimi avutamaz seni...Kalbinde 1 yara kanayacak hep durduramayacaqsin...Kendini bile unutacaksin..Sen beni unutamayacaksin...]

[Uzulurum qidersen...Yeminini bozarsan...Uzulurum unutursan...yinede karar senin kararin...Once bir dusun...Bir kalbine bak son bir kez varmiyim orda?..Sonra ister qit dusmanimi sec onunla ol ,ister kal benimle.]

[Kashki, sen men olaydin. Seni sevmeyin ne qeder cetin oldugunu hissedeydin.Kas ki, men sen olaydim.Bu qeder sevilmeyin lezzetini duyaydim… ]

[Ne kadar uzak olsanda ben yine yanindayim...Gok yuzune bak ben ordayim...ne kadar uzgun olsanda gulumse biraz yalvaririm.]


[Adini sesledim hemiwe sustun. Niye sustugunu indi bilmiwem. Menim qozlediyim sen idin efsus, senin qozlediyin men deyilmiwem]
Şərhlər 1
_LaVaNtA_
_LaVaNtA_ OFF
26.03.2012 / 20:37
!!!...
Bütün şərhlərə bax 1
Keçidlər